iklan churp-churp

heart beat

Wednesday, November 3, 2010

sampai cucur atap

ok..1st of all aku nak cakap ASSALAMUALAIKUM
even aku dah sgt banyak tulis blog before ni..tapi semua blog2 aku tu mesti kalau dah tinggal lebih dari seminggu..aku mesti lupa password! dem sunggoh utk org2 pelupa mcm aku..so hari ni aku start tulis satu blok baru..n ni 1st entry aku..kool! lepas ni jgn lupa passworg lagi..kalau lupa jugak..masuk kepala dlm tong sampah..pastu jalan g Petaling Street..haih..sengal..ok..kali ni aku arap blog aku ni best walaupun aku rasa x berapa nak best..tapi aku nak cakap best jugak..

ok..dah berapa hari ni..nafsu aku utk tulis blog sgt memuncak2..hahaha..atas sebab2 yg x boleh dielakkan..so baru hari ni ade mase nak tulis..n aku hope tulisan ni akan continuously lah smpi blogspot ni diharamkan kat Msia ni..hahaha...

ok..aku sampai cucur atas..(ok x kalau gune name ni) aku rs mcm ok je..sbb nenek aku slalu nyanyi
buai laju2 sampai cucur atap
buai lagi laju2 sampai cucur udang
apesal cam lain jek........sengal!


ok..utk super super 1st entry ni aku rs mcm x best lah kalau merepek panjang2..so..aku hope kalau ade sape2 follow sampai cucur atap ni happy lah dgn entry2 super sengal aku after ni..hahahha..


daaa...mandi!
awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

No comments:

Post a Comment

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...