iklan churp-churp

heart beat

Sunday, June 24, 2012

mari memasak dengan saya



haa..disebabkan waktu tengah hati..maka aku pun bersemangat lah nak menulis entri mastercep aku ni kan..yg kat atas tu sekadar gambar hiasan je lah..tp tanpa menengok segalam sumber resepi..aku pun buatlah resepi sendiri..haha..kalau korang nak tau..tu lah hobi aku..aku mmg suke masak2 ni..kadang2 aku main campak2 je ape yg ade..ikut suka aku lah aku yg masak..haha..org yg xreti masak je beriye nak ikut resepi ni..nak kata aku ni pandai masak sgt tu xdelah..sekadar suka2 n minat n berani nak makan masakan yg aku main try2 tu..haha..sedap je aku rs..
aku cukup menyampah kalau gadis2 ni bg alasan xreti nak masak lah..mengada..internet 24 jam pun xreti nak search resepi ke akak oii..jadi org pempuan ni rugi tau kalau x reti masak..serius aku ckp..rugi sgt..xdelah 'towngirl' sangat kalau xreti masak tu..n bukanlah 'perempuankampung' pun kalau reti masak..cuma malas tu besar sgt..masak bukan susah punn..ok..
tengok..kan aku dah membebel..haha..oklah..xjadilah nak cerita pasal resepi kebab aku ni..sbb aku nak cite pasal perempuan dan memasak..jadi kpd mereka2 yg bernama perempuan kat luar sana tu..jgnlah terasa bila bc entry aku ni..aku suka-suka je tulis..tp kalau korang tny mak-mak korang pun..die mesti ckp..'xguna jd perempuan kalau xreti masak'..itu ayat mak aku lah..aku xtaulah mak kau mcm mane..terpulang..
sbb berdasarkan semua kawan2 lelaki yg aku ade..rata2 diorg suka perempuan yg suka masak..x rugi pun belaja masak..pokoknyaaa belaja..ni kalau keje nak mengadap komputer mengadap tv je..mmg ikan kat dapur tu boleh berjalan sendiri siang diri sendiri gaul garam kunyit sendiri masuk dlm kuali sendiri kan..
aku ingatlah kan..aku nak share lah hobi memasak aku ni..dengan resepi campak2 aku ni kan..kot2lah ade yg berminat ke nak cube kan..aku masak simple je..yg penting sedap n kenyang..hehe..sbb aku agak cerewet lah jugak pasal rasa makanan ni..tp aku layankan je..cume kdg2 kalau xsedap sgt tu aku xmkn lah..hehe..
untuk perempuan2 semua..sekurang2nye kenelah tau masak nasik..atlease..sesak2 pun boleh jugak isi perut kan..nntlah aku bgtau cara2 nak masak nasik..hehe..emm kalau entri aku ni ade menyakitkan hati sape2 (itupun kalau ade org bc entri ni..hahaha !) aku mintak maaf lah..ni cume pandangan peribadi aku je..xde kaitan dgn yg idup yg mati..

comelkan tomok masak..sbb tu aku suke tgk mastercep..haha.. jom belajar masak ! bai
awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

No comments:

Post a Comment

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...