iklan churp-churp

heart beat

Monday, June 25, 2012

masterchef selebriti Malaysia,



aku rs semua tau kot pasai pa aku suka sgt tgk mastercep ni..hehe..kan aku suka masak..dlm mase yg same tomok masak..so mcm sembangat lah nak tgk mastercep ni..hehe..aku baru sudah tgk cabaran sajian luar ni..tomok team merah..die menang kottt ! itu bermakna tomok xpayah masuk cabaran penyingkiran..sbb seingat aku dah 6 kali dah mamat ni masuk cabaran penyingkiran..kesian die..

hehe..sebenanye aku bukan adoreeee pun dgn tomok ni seperti yg digembar gemburkan..aku mcm syok2 je..sj nak buat koleksi artis kesukaan..haha..jd kpd En boipren..toksah lah jeles..hehe..ini hiburan semata2..







hangpa xsegan ka lelaki pun pandai masak..ok bai
awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

No comments:

Post a Comment

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...