iklan churp-churp

heart beat

Sunday, June 24, 2012

kedai burger berhantu !

ok..ni aku nak share..kejadian ni baru je berlaku dekat aku sekitar pukul 10 td..aku tetibe rs lapar..nak masak pun mcm alang kepalang je dah malam2 buta ni kan..so aku pun ambik langkah mudah..start keta brummmm g kedai beger..kedai beger 1st aku g tutup..hampeh..g lah kedai adik mmb aku pulak..pun tutup jugak..ni aku dah start hangin ni..ok2 xpe..kasi can lagik..g yg agak jauh sikit dr area rumah aku..haa..kat sini lah cerita bermulaa..

aku pun drive slow2..usha2 kedai beger tu..sekali..pappppp..kedai tu pun tutup..aku pun hangin lah..lalu menjerit 'hantu punye kedai..time aku nak makan beger lah die nak tutop !!'..
haa tu je lah cite kedai burger berhantu aku..sekian teruma kasih kerana membaca..acah jee tajuk tu..kasi gempak..hehe..
ok sambung cite..aku pun benti lah makan kat satu kedai ni..ni haa gambo kedai tu..mahap lah x clear..faktor lighting dan semestinya camera henpon murah aku ni..hehe


so aku dgn adik aku pun order lah..aku order nasik goreng daging kunyit..so far makanan die ok je..6/10 kot..hehe sbb abg punye daging kunyit td masin laaa..tp air asamboi die boleh tahan..sudah makan..bayar semua RM12.30..kachingggg..kurang duit aku gara2 kedai burger berhantu tu..hampeh !
awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

No comments:

Post a Comment

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...