iklan churp-churp

heart beat

Sunday, June 24, 2012

PAAN PAIZ



selamat tengah hari allsss..tadi aku duk melayan2 tenet ni tiba2 ternampak cite ni kat tonton..PAAN PAIZ..aku rase almost semua family yg minat cite2 komedi melayu layan kot cite ni..espclly yang rumah die xde astro..kalau ade astro tu banyak lah lagi rasenye cerita2 yg boleh layan..macam cite2 kat astro ria lah prima lah bella lah hbo lah dan hape segala lagi channel yg ade..tp rumah aku yg ade astro pun layan je cte ni..

so far..aku xde masalah pun dgn cte ni..mcm gud-gud je..selagi die x mencari masalah dengan aku, aku layankan je..cite ni pun mcm ade moral value jugak lah..dpr cite NADA CINTA tu kan..sori lah untuk mereka2 yg layan NADA CINTA tu..gua memang ANTI cite tu dengan sepenuh-penuh-bersungguh-sungguh hatinye..nntlah aku tulis entry pasal NADA CINTA ni..aku rasa aku ade alasan yg sangat kukuh kot utk pangkah cte tu..

ok sambung cte PAAN PAIZ ni..kalau korang perasan lah kan..everytime si paiz ni ade problem kan..si paan ni mesti tolong..tapiii..haa ade tapinye..die mesti cr jalan penyelesaian tu kat iPad die..ade ke patut..pasal nak elak kene g outstation pun boleh search je..haha..kalau search cara buat kerepek pisang ke logik lah jugak..iye dok..

aku layan cte ni pun sbb si paiz tu comel..haha..nasib kau laki org kan..tapilah kan..korang rs ade ke kejadian2 mcm diorg ni berlaku betul2..maksud aku..abg duduk dgn adik n abg die bff husband die..makaih..kalau aku jadi pempuan tu..mau aku sakit jiwa..kene pulak diorg suke bersekongkol..main game..aduii..xde privacy langsung..tp lantak die lah die punya cerita..ada aku kesah..haha..
ok bai
awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

No comments:

Post a Comment

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...