iklan churp-churp

heart beat

Tuesday, June 26, 2012

tutorial : Letak Link Dalam Post (TAG BLOG ORANG LAIN)

hai alls..aku pun mula2 xreti nak buat mcm ni jugak..lepas aku blog walking aku jumpa lah sorang cik adik ni..aku pun blaja lah..tup2 dapat buat..hehe..

1. type entri mcm biasa..mcm aku duk buat ni..
2. lepastu tulis nama ikut suka lah nak buh nama ape pun..nama blogger tu ka..nak tulis klik sini pun buleh..kirenye tu sekadar nama utk linkkan ke blog org tu..contoh mcm ni :



3.lepatu klik perkataan Link yg dekat atas tu kan..



4.paste URL dekat tempat yg mcm dalam gambar tu..

5.lepastu tekan OK..see the result..

credit kepada Cik Lyssa
awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

No comments:

Post a Comment

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...