iklan churp-churp

heart beat

Monday, June 25, 2012

siapa SAMPAI CUCUR ATAP ??

hai..selamat tgh hari..hr ni aku update lambat..sbb bangun lambat..haha..pastu masak lah g pasar lah..keje2 org pempuan..suri rumah lah katekan..hehe..
ok..back to the topic..siapakah aku yg sebena..haha..aku rs ade je yg kenal aku kalau bc blog aku ni..tp seingat aku lah lah..dpd aku mula tubuhkan blog ni sampai laa..aku xpenah kot mention name aku..hehe..bkn ape..sj je..nnt dah lame2 baru aku nak mention name aku..emm..rsnye dah sampai mase kot nak bgtau siapakah dalang di sebalik blog SAMPAI CUCUR ATAP ni..hehe..emm..



tadaa..ni lah aku..haha..kan dah kate biase je..bkn mcm Neelofa ponn..hehe..ok bai
awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

No comments:

Post a Comment

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...