iklan churp-churp

heart beat

Sunday, June 24, 2012

cara-cara menjadi romantik (part 2)

perkara sweet keempat:


selalunye..org pempuan mesti letak name husband die sweet2 dlm hp..kan kan..ala mcm aku x tau walaupun aku sememangnye belum ade husband..haha..mesti tulis..sayangku lah..abg syg lah..hubby lah..n macam2 lagi lah..nanti kalau aku dah ade husband..*ok stop berangan! ..haha..lepas tu..yg husbandnye pulak..mesti tulis name je..Fatimah..Siti..Rokiah..kan kan kan..jgn nak tipu..! mostly lelaki mcm tu..eleh!..uall tuka sendiri nama tu..baru la sweet..kene yg memang dgn husband mmg sempoi..boleh la tulis..''abang punya sayang''..sweet pe..atau nak main2 sikit..''isteri cantik"..haha..xpun..paling simple..''sayang''..dah..mesti die x tau uall tuka..n jgn bagi die perasan..agak2 die dah kat ofis ke..kat tempat yg jauh dpd uall ke..buat2 lah call..nanti mesti die senyum bila nampak ''sayang'' calling..alah..paling2 pun die cakap..''xmalu ke tukar nama sendiri''..haa..time tu boleh merajuk..n tukar balik nama dlm hp die..uall tulis..''org yg x malu tukar nama'' calling..mesti die gelak..confirm..simple and sweet..ok..nak kawin sekarang bole?haha

perkara sweet kelima:
rajin2 la masak utk husband..mesti die boring kalau hari2 ''bang hari ni makan kat luar yee''..masak simple..tapi masak dgn penuh kasih syg..peh..ayat mmg power kalau aku ni tulis..haha!..''masak ikan goreng pun abg suka yanggg''haha.. tapi kan..aku harap sangat aku punya husband nnt (mode berangan) die jenis xkesah nak makan ape..kasi telo goreng pun die mkn..pokoknye semua die mkn lah..bahagia aku..haha
ok..aku dah xde idea nak sweet2 mcm mane..nnt kalau ade idea aku tulis lg..ok bai
awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

No comments:

Post a Comment

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...