iklan churp-churp

heart beat

Wednesday, July 11, 2012

only in Melaka !

hai alls..

siapa anak Melakaw ?? angkat tangan cepat..aku aku aku..hah ramai pulak mengaku anak Melakaw ye..entri kali ni nak cerita pasal keunikan Melakaw..haha..apaa kau cakap entri aku ni bosan? hampeh..relek dulu brader..korang mesti x menyesal punya kalau baca sampai habis..

aku ni IC je melakaw..tapi aku membesar dekat Johor since baby lagi..tapi kalau ade orang UP melakaw aku bajet lah aku melakau..kalau orang UP johor aku bajet lah aku johor..ape ade halll..

hari tu masa otw balik johor dari KL..aku singgah lah dekat melakaw bandaraya bersejarah ni..aku ada jumpa beberapa yang unik di melakaw ni..

check this out 

ejaan kasyier tu memang gini ke atau vocabulary aku yang kantoi ?


aku x sure kalau ini duplicate atau memang cap die gini

 aku jumpa benda2 aneh ni dekat toilet di tempat yang terpaksa dirahsiakan..orang kata..

benda pelik jangan tegur
atau
benda tegur jangan pelik

tapi..inilah keunikan Melakaw yg aku nak cerita..sekian sahaja cerita dari saya !

ok bai



awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

3 comments:

  1. org melake gn org bp memg pelik sket.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau ingat aku x tau kau sape ke heh ?

      Delete
    2. haha. bgus la ko da tau. xpyh aku perkenalkan diri aku lg

      Delete

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...