iklan churp-churp

heart beat

Monday, July 9, 2012

no idea

hai alls..



apa nak buat ni..nak tulis entri pun idea x da..aku cuma ada idea nak tulis pasal kenangan2 bulan puasa aku je..tapi mcm x sesuai je nak tulis sekarang kan..tunggu dah bulan puasa nnt baru syiokkk nak mengimbau kenangan bulan puasa..baru kena tema..tak gitu..

sekarang ni mcm mood tengah cari kerja..mana x nye..mak aku ayah aku dok sebok hari2 tanya pasal kerja..tak kurang jugak En boipren..alahai

kerja ke x kerja ke..berjalan tetap berjalan..hehe..weekend ni ke Pangkor lah kite yee..so kalau ade sesiapa yg ke Pangkor tu boleh lah roger2..boleh pekena laksa pangkor..mabelesss ! 

tunggu lah kejap2 lg ke aku tulis entri yg best2..hehe..nak makan jap..td mak aku buat sambal belacan pehhhhh cukup pedas cukup masam cukup manis cukup masin..rugi woo xmakan

ok bai



awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

No comments:

Post a Comment

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...