iklan churp-churp

heart beat

Wednesday, July 4, 2012

dilema makanan di asrama


hai alls..
kali ni aku rs mcm nak cerita pasal makanan dekat sekolah asrama..haha..aku dulu sekolah dekat satu sekolah asrama penuh dekat JB..depa kata sekolah elit..elit lah kot..tp elit2 pun mmg xlari dgn masalah makanan ni..lg2 yg dekat dewan makan tu kann..kann..kat sekolah aku panggil Dining Hall..kemain omputeh lg..
gamba ni bukan sekolah aku..pasai sekolah aku xdak budak lelaki..haha


asal hr rabu je nasik tomato..aku bukan minat pun nasik kaler2 ni..lepastu ade pulak Makan Rasmi..tp aku dah lupa dah ape term yg depa duk panggil utk Makan Rasmi ni..aku cukup2 menyapah kalau time Makan Rasmi ni..kene pakai baju formal..baju outing tu..pastu nak bersudu garfu bagai..kau ingat ape..mat salleh..mkn ayam bertulang tu pakai fork..aku mcm nak mencarut je..sakit pulak hati kiteee..

dan masalah yg kami satu sekolah selalu hadapi haruslah TIADA fork n spoon..aku pun naik heran..asal balik rumah je aku mesti pow fork n spoon mak aku..tp pasai ape time nak guna je mesti xdak..aku ingat time aku makan megi dulu tu aku telan sekali dgn sudu dgn garpu tu kot..annoying !


satu lg masalah ialah baju outing..alahai..suke bebenoo ilang..ade je kaki rembat yg suke nak merembat baju outing reput aku tu..dah lah mahai..50hengget..kualiti mmg hampeh habes..aku penah tertarik lengan baju aku tu kuat sangat..sampai tkoyak..nampak sgt kain reput..sudahnye sampai habis f5 lah aku pakai baju lengan senteng..nak cover punye pasai..aku lipat lengan tu..nampak ganas sikit..haha whatever hangpa nak kata apa kat aku pun..

kalau korang nak tau..bile Makan Rasmi je..waden mesti check..masa nak masuk Dining Hall je dekat tgn mesti ade fork n spoon..tp bg mereka2 yg xde ni..depa mesti beratur tepi tingkap..bile member dah lepas sportcheck je..member tu mesti lalu dekat tingkap kemudian pass fork n spoon tu dekat luar..so member yg tgh tunggu kat luar ni pun masuk dgn hepinye..aku rs perangai pass2 ni ade lah 5 6 kali duk ulang..kalau fork n spoon tu boleh bcakap..aku kompom die dah kata kat waden tu "cikgu..dah 10 kali dah sy lalu sini..cikgu x perasan ke?"
kalau pakai fork n spoon rope gini kompom kantoi pass2 kan??






awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

1 comment:

  1. hahahahaha.... teringat zaman aku sekolah dootttt.....

    ReplyDelete

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...