iklan churp-churp

heart beat

Monday, July 2, 2012

fakta : mengapa perut buncit ?

cerita ini adalah benar..bukan mitos..bukan auta..ini adalah FAKTA ! jadi..kaum lelaki dan kaum wanita..sila ambil perhatian..apa yang akan diceritakan ini demi masa depan anda !! bertindak sekarang..baca entri ini sehingga habis dan anda akan tahu mengapa entri ini saya katakan amat penting..entri ini akan mengisahkan sebuah fakta..


 fakta mengapa perut menjadi buncit ??

saya sendiri telah bertanyakan hal ini kepada orang yang bertanggungjawab menjadikan fakta ini benar belaka..saya sertakan perbualan saya dengan beliau disini..

saya : u are fat..u are fat (nada mengejek !)
beliau : bialah nak fat ke nak ape ke..sebok je (muka malas melayan ejekan saya)
saya : perut buncittt ! (masih belum berputus asa untuk mengejek)

beliau : bialah perut buncit..nak tau ape pasal perut buncit ? (tukar topik)
saya : kenape? (sedikit terpengaruh)
beliau : sebab..bile makan..makanan tu jadi angin..lepastu angin tolak perut..sebab tu perut buncit..(muka confident seperti seorang doktor falsafah)
saya : (dalam hati)...!@#&%@&^

beliau yg dimaksudkan : Ikmal,9 years old

pengajaran : jangan suka mengejek kanak2 kalau hati tidak cukup kuat dari terpengaruh !

ok bai


awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

4 comments:

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...