iklan churp-churp

heart beat

Thursday, July 19, 2012

i'm back !

hai alls..

rindu aku ea? haha tett perasan betul..sori lah haritu aku cakap nak update semua hari isnin kan..la ni dah hari Khamis..nak buat mcm mana..

i'm back people !


Isnin baru keluar kem..petang gerak balik KL..plan nak terus balik Johor tp aku dah mengantuk sangat terus tertido sampai pagi Selasa..

Selasa tengah hari gerak balik Johor..singgah Melaka jap..petang sampai Johor..mamai2 penat rehat2 kejap..
5 pagi hari Rabu dah bangun..siap2 pukul 6 pagi drive g JB..sampai JB pukul 7.30pg terus g Kompleks Belia dan Sukan..ada Ujian Kecergasan utk SPA Johor..pukul 10pg habis ujian yg penat gilaaa terus g Jalan Jalan Cari Makan dekat JB..sebelum balik singgah STF kejap..balik rumah dah petang..mandi2 pastu g bandar cari bahan2 buat muffin..

balik terus rehat2 n zzzzz sampai subuh Khamis baru bangun..

what a hectic week !

tapi demi korang..eceh..aku update jugak blog..banyak nak story sepanjang perjalanan aku yg seminggu ni..hehe..sabar yee..aku tulis entri satu2..

ok bai




awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

No comments:

Post a Comment

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...