iklan churp-churp

heart beat

Tuesday, September 4, 2012

special dedicated to ZackZukhairi

hai alls..

hari ni aku nak tulis satu entri yg bertajuk

" SPACIAL DEDICATED TO MR.ZACK"

 siapa Mr.Zack ? aku pun xkenal die..cuma yg aku tau name die Zukhairi..
alaa aku rasa semua yg gila blog mesti kenal Zack ni..
untuk Zack..semua yg aku tulis ni adalah kisah benar..

ni blog die


sori zack aku printscreen header hang without permission



kehadapan Mr.Zack,

aku tau hang x kenal aku..tapi aku ada benda nak cerita dekat hang..dulu..dalam tahun 2010 aku pernah lah frust..ini kiranya dah kategori esok nak kawin hari ni mamat tu tinggal aku..begitulah tahap ke frust an aku ni..sedih ?? haruslah..aku bukan ayam yg tiada perasaan..berbulan bulan bulan aku hidup dalam kegelapan..sampailah satu hari..aku on laptop..connect internet..mencari sedikit sinar..

aku Google "cerita lawak" ..dengan tujuan nak hiburkan sikit hati ni..terus aku terjumpa blog Realiti Konspirasi hang ni..seingat aku cerita pertama aku baca pasal hang g rumah mak long hang masa cuti sekolah.. aku rasa semua entri hang aku dah baca..dari entri kawan baik hang sampailah entri vitagen entri soya kicap hang tu entri Jepun..semualah aku baca..bukan sekali tapi berkali kali kali..

dekat situlah aku mula rasa ada sedikit kebahagiaan..sebab aku akan tergelak sampai meleleh air mata bila baca entri hang..

aku pon terfikir..kenapa aku x tulis blog jugak jadi bila satu hari nnt ada manusia2 yang macam aku ni..akan berada dekat tempat aku...dan seronok baca blog aku..sekurang2nya aku boleh buat manusia2 ni gembira..macam yg hang dah buat dekat aku..

aku mula tubuhkan blog "sampaicucuratap" aku ni..

tujuan aku tulis entri ni untuk hang..aku nak ucapkan TERIMA KASIH dekat hang..pasal dah buat aku gembira waktu aku betul2 berada di tempat palinnnnnng bawah..

Zack, aku doakan hang selamat dunia akhirat..semoga Allah bagi kesihatan yang baik, dan semoga Allah pelihara hang Zack..Dia je yg boleh balas jasa hang ni..amin


Yang Benar,
sampaicucuratap




awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

8 comments:

  1. eyqa pun suka blog dia tu . entry dia memang sempoi habes !

    ReplyDelete
  2. wahh,satu pengakuan melibatkan hati 2 insan... hehehe nice post

    ReplyDelete
  3. yes!!sy pn suke sgt bace entri die..bes sgt2..sempoi je.. :)

    http://sayadalahaku.blogspot.com/2012/09/picsart-yg-awesome.html

    ReplyDelete
  4. xknal zack, hehe..

    moge frenship korang dirahmati... ^_^

    ReplyDelete
  5. wah..special dedicate tuk zack yer..
    bagus2..
    nnt bw la blog saya juga.. :)

    http://aeidahlatiff.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mana encek Zack ni? Idup lagi tak dia? Nape tak hapdet blog? Meh jer la ke blog Puteri sementara tunggu blog dia hapdet. http://komikbiru.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. moga awak kuat, move on and learn from experience!
    jyeaaah!

    salam dari ireland :)

    ReplyDelete

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...