iklan churp-churp

heart beat

Friday, September 28, 2012

perkara aku paling rindu

hai alls..

harini nak share benda yang paaaling aku rindu sepanjang 23 tahun ni..entri kali ni xbanyak tulisan..gambar je..


duduk pun terkangkang..penat kot - Gunung Batu Putih


finally..aku yang pakai baju kuning - Gunung Batu Putih

orang lain sibuk packing aku boleh mencapap ambik gambar - Ekspedisi Pass-Yellow-Irau

Millet Ld Khumbu 50+10 L

selamat pagi gunung ganang - Ekspedisi Pass-Yellow-Irau

starting point - Ekspedisi Pass-Yellow-Irau

water tubing - Sungai Sedim

kau hade pelik begini ? durian time is enytime 

the most epic - Puncak Gunung Tok Nenek
ada orang panggil Table and Chair 

bila ada waktu..saya akan kembali..memikul Ld Khumbu..berjalan berkilo-kilo meter..berlumpur..berhujan..berpanas..menyentuh awan..kemudian saya akan kembali berada dalam ' tempoh bertenang '..kemudian ada sep-sep..kemudian tidur..dimana sahaja kami berhenti..bangun dipagi hari..melihat beribu puncak yang belum didaki..kebesaran Allah apabila awan turun diganti matahari..kemudian memikul semula..berjalan..berhenti apabila lapar..bagaimana cara sekalipun..kami tetap makan bersama..dimana bila ketika..kawan-kawan saya..mereka ada..

kalau ada perkara yang saya ingin ulang..inilah dia..

ada masa..kita akan menjadi seorang yang benar-benar diri sendiri..masa inilah masa untuk aku..di puncak tinggi..bersama hanya beberapa kawan-kawan..yang masing-masing punya tujuan..iaitu..mengenal diri..disaat tiada apa-apa kemudahan..disaat kepenatan menjadi maksima..disaat tenaga diguna maksima..disaat keperluan menjadi minima..

disini aku bermula..disini aku berada..disini diri aku ~






ok bai

awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

2 comments:

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...