iklan churp-churp

heart beat

Wednesday, September 26, 2012

seminit sebelum tidur


hai alls..

nak tidoo dah ni..ngantuk tahap mata lebam macam panda..tapi sebelum tidoo pun nak tulis entri jugak..apa punya gila blogging lah..aku rasa lah kan, daripada 24jam yg ada sepanjang hari ni..20 jam aku mengadap lappy..lappy ni kalau die ade satu perasaan macam manusia..wajib die akan cakap 
" meluat aku asek muka kau je depan ni dari tadi " lol ! lappy derhaka namanya tu..

aku [un xtau ape pasal aku berkasih sayang bercinta bebenau dengan lappy aku ni semenjak dua menjak..tinggal kejap g dapur nak makan pun dah rasa rindu..aku rasa lappy aku ni dah mandrem aku lah..haishh..ape cakap merapu malam2 buta ni.. lol

mata ni mengantuk tapi ade je aktiviti2 pelik sebelum tido..ini yang aku malas kalau tak tutup lampu ni..selagi lampu x tutup selagi tuuu lah otak ni dok pikir nak buat macam2..buat tutorial tudung lah..tapi aku belum fully edit..nanti aku dah edit aku post..haha..1st time buat tutorial..aku tengok dah macam ape dah..tapi still nak buat jugak..

lepastu main makeup2..kejadah hapaa nak tido makeup..memang muka ada potensi nak jerawat..agak2 dah bosan main makeup2 aku ambik je baby wipes..lap makeup..hakhak..dasar pemalas..lepastu baring..tak tido lagi tu..berangan kejap..Aaron Aziz lah..Fahrin Ahmad lah..nak teruk sikit Taylor Lautner..ohh typical sangat perempuan suka lelaki hott..

tak cari lain bak angg

lepastu kang tergolek sana tergolek sini x tido2 jugak..mulalah lapar pulak..memang menggemokan bila makan tengah2 malam buta ni kan..dalam pada nak bangun g dapur..last2 tertido..hakhak

hapa punya entri lah ni..good night people !

akhirnya aku tertidoo..lol !

ok bai


awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

3 comments:

  1. haiii..

    marilah join giveaway saya nak makeup.. hadiahnya istimewa n banyak...
    http://oneniezuka.blogspot.com/2012/09/giveaway-saya-nak-makeup.html

    ReplyDelete

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...