iklan churp-churp

heart beat

Wednesday, October 17, 2012

Officially Graduate !

hai alls..

sori lah aku lamaaa sangat tak jenguk cucur udang aku ni..eh eh..sibuk urusan convocation lah jubah lah gambar lah..nak peace2 nak yess2 atas stage lah..aku banyak benda nak story ni..nanti malam sikit aku tulis..tajuk Graduation aku ialah "No Friends No Enemies Single Rider"

happy graduation day UPM !

UPM tetap di hati..yawww..



satu hari nanti..pose macam ni akan jadi
 EPIC of graduation
p/s : alaaa alaaa haritu kan dah janji nak ambik gambar lompat sambil baling topi..kan kan..hambik tersenget senget jubah aku..

dan aku umumkan..CITA-CITA aku untuk masuk UPM sudah 100% TERCAPAI !!!
 yeahhhhh finally !


awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

2 comments:

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...