iklan churp-churp

heart beat

Monday, February 14, 2011

keychain tulis nama itu 'stupid'


Hari ni aku rasa mcm nak tulis entry setelah berbulan2 x update blog ni..hahaha..biasa lah..serius aku saaangat bz..actually x lah bz sangat..tp agak bz lah..kalau aku dah start tulis entry..memang akan berjela-jela..memang akan tulis dgn hati yg sangat senang sampaikan hari2 pun nak tulis jugak..sooo hari ni baru bernafsu nak tulis..haha..ok..hari ni cerita ku ringkas je..tajuk cerita aku macam tajuk entry ni jugak lah.. ‘’kalau ingat balik…’’ tu lah tajuk aku..ini kira part 1 lah..sbb banyak lagi yg aku nak cerita dlm tajuk ni..
Ok..cerita die mula mcm ni..flashback yg pertama..aku makan dgn sorang member aku ni..kat dewan makan..ms tu ktorg tengah camping..makan punye makan punye makan..tibe2 aku teringat cerita aku masa sekolah rendah..kalau x silap aku ms tu darjah 6..so bermulalah flashback yg kedus dimana aku tgh bercerita pd member aku ni..
Aku pun start cerita..cerita die mcm ni.. ‘’kau nak tau x..aku ade cerita bodoh tau..bila aku ingat2 balik..mesti rs x boleh blah..sbb annoying sgt..’’mcm tu lah starting aku bukak cerita..member aku ni dengar je lah..muka die minat ke x minat ke nak dengar aku pun x boleh nak tafsir..then aku sambung lg.. ‘’ms tu aku sekolah lg..aku g Melaka..kan kat Melaka ada banyak kedai yg jual keychain2 yg boleh tulis nama tu..so aku pun nak g beli lah..konon nak tulis nama kat keychain tu’’..sambil makan..aku cerita lg.. so brader yg tukang tulis tu pun cakap
‘’dik..kalau nak tulis nama dekat keychain..tulis lah dulu dekat kertas ni..abang takut tersalah eja nnt’’
Aku diam je..tgh fikir name ape nak tulis..nak tulis name penuh siap bubuh binti ke..nak tulis nama panggilan kat rumah ke..nak bubuh nama yg kawan2 panggil ke..bingung sekejap..mane x nye..die tanye ondaspot..time tu aku kanak2 lg..mesti lah menggelabah sikit..
‘’nak tulis nama ape ni’’tanye abang tu lg..
Aku pun dengan pantas membuat keputusan.. ‘’abang tulis nama Shah Rukh Khan lah’’?????
Abang tu pandang aku ‘’@#$&(&^$@%????!!!!!’’ aku rasa mcm tu lah kot perasaan die ms tu
Abang tu tanpa banyak soal n muka yg aku rs mcm nak tumbuk aku tu pun tulis..Shah Rukh Khan..aku pun x tau ntah hape kejadahnye aku tulis name Shah Rukh Khan! Hape kejadahnye perbuatan ini??tidak!
Ok..kembali pd flashback yg pertama td..scene aku makan dgn member aku..time tu aku dah mmg x boleh tahan gelak..aku mmg dah gelak x berhenti..yg aku peliknye..member aku ni sikit pun x gelak dengan cerita aku..sadis gila! Die siap cakap.. ‘’ieeeeee bodohnye perbuatan kau ni!!’’..aku still gelak non stop n x pedulikan muka member aku yg sedikit bengang dengan cerita aku td..hahahahahaha! stupid nye menggelakkan diri sendiri..whatever~
Tapi..last2 bila sampai rumah..aku amek pisau n kikis balik nama Shah Rukh Khan tu..n tulis balik nama aku guna liquid paper..alahai..2kali bodoh!
Ok..sekian untuk cerita hari ini..pengajarannya jgn lah beli keychain tulis nama ni lagi!

awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

1 comment:

  1. klakar siot citer... aku pulak tergelak sorang-sorang kat depan pc nie... hahahahaha

    ReplyDelete

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...