iklan churp-churp

heart beat

Tuesday, February 22, 2011

cikgu garang dan kelas garang..hah?

Hari ni kan.aku tulis entry pakai hp.so xboleh nak tulis dgn bjela2 mcm biase.n sgt annoying lah nak type dgn keypad yg halos kedemon ni.(term org jhr)..hahaha..actly aku sgt sangap nak tulis entry.tp aku xtau nak tulis ape padahal byk gle dlm kepala aku ni yg boleh dtulis.haha..jap.bg aku pk dulu..ok..

Dsebabkan aku dlm kelas sekarang ni.so meh aku cte hal2 dlm kelas.ok..ni cte ms kat sekolah menengah..time tu add math.n ckgu tu punye lah maha garang.aku xnak mention name.sbb kalau aku mention mmg confirm berbatch2 bdk skolah aku yg kenal.ok..cte die mcm ni..
Hr tu die mengamuk.sbb ape pun aku xtau.myb sbb result teruk kot.ntah..ok.then..die suruh bdk2 bdiri kat depan.n angkat buku junjung atas kepala.time tu tgh hari.skolah aku mmg lah skolah elit tp still xde aircond dlm kelas..so xlah elit sgt.haha..tp skolah aku mmg femes lah..tgk kan aku dah mengarut.ok2 sambung cerita..
Setelah berminit2 kena denda..ckgu aku tu pun g dpn.tgk bdk2 yg kena denda ni.tgh hari.panas kot..tbe2 die ckp mcm ni kat mmb aku..''ni apesal ketiak basah??!''..erkkk ?@)-@!:/.. Kejadah hape soalan die mcm tu?hahahahahaha..kompom malu gle membe aku tu.semua org jem dgar soalan tu.hahaha..

Ok.utk pengetahuan.ckgu tu xajar aku pun.aku duduk kelas sebelah je.tp sumpah wa ckp der..kalau die jerit mmg sebutir2 boleh dgar..sumpah die mmg garang gle!kalau tgk die dtg je semua mesti cuak.haha..tp kdg2 pun die sgt sengal n suke buat benda merepek2..

Meh nak share ape menda merepek yg die buat.haha..ada ke die suruh stdnt die ckp dgn penyapu..haha.,sgt ntah ape2..

Ok..tgn aku dah lenguh type pakai keypad yg halos kedemon ni..nanti tunggu aku balik rumah kang..aku tulis entry berjela2 pakai alienware pulak..eh eh eh..acer..salah pulak brand..hahahahaha..ngeng!

Semalam aku tbe2 tingat fahrin..haha..daa
awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

No comments:

Post a Comment

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...