iklan churp-churp

heart beat

Sunday, August 26, 2012

aku dan hari raya 2012

hai alls..

lamanya x update !

hehe sorry lah..sibuk beraya..balik kampung yg jauhhh dari prasarana bernama internet..nama kampung aku pun dah cukup legend..Kg. Tanjung, Kupang, Kedah..amacam ? pernah dengar ? cuba google map tengook ade ke x..hakhak

tahun ni turn beraya dekat kampung bapak aku..kampung yg sangat lah tradsional bak ang !

tema baju raya tahun ni aneh sikit..sbb aku yg bg cadangan..tema baju PLAIN tapi masih dalam tona warna merah..range antara maroon dan pink..amacam ? aneh x ? susah tu nak explain bila ada orang tanya tema warna apa..so itulah temanya..aku dengan tegasnya memilih maroon..kerana aku berkulit gelap..hitam manis okey !

ini kami - plain
from left : aku..adik aku..adik aku lagi..cousin aku

aku simple aje..buka retiss ponn nak bergaya sakan..serba serbi sederhana..

kalau diikutkan perkiraan..aku sepatutnya sudah TIDAK LAYAK mendapat duit raya..sbb aku dah habis belajar..kiranya mcm kategori org dah berkerjaya..tapi alasan aku mudah aje utk dapatkan duit raya

"baru habis belajar..kebetulan baru berjenti kerja !" tegas dan mendalam

boleh dikatakan hampir semua orang yg bagi duit raya dekat adik aku yg darjah 2 tu mesti bagi dekat aku jugak..hakhak

mesti korang pelik kan mcm mane aku yg dah tua2 bangka ni boleh dpt duit raya..haa..sat lagi aku tulis tips2 untuk dapatkan duit raya..tapi korang kene janji baca entri aku tu..orite ?

ok bai



awak kan baik..comment lah ye..like pun boleh..share lagi bagus

1 comment:

  1. gelap itam tu da btol, manis tu x btol sgt rse.hahaha.

    ReplyDelete

dah baca comment tau..awak kan baik =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...